septembre 2007 - septembre 2008

Le quilt journal est un projet à long terme pour les forums "Histoires de boites à couture" et "Peticelul International". Un projet Franco Roumain, où les barrières de la langue sont franchies par le langage universel de l'art. Ce n'est qu'un début, nous espérons que l'an prochain nous aurons de nombreuses et merveilleuses réalisations . Et un peu de nous même sur ce morceau de toile.

Quiltul Jurnal este un proiect care va dura mai mult timp şi la care participă grupurile "Histoires de boites à couture" şi "Peticelul Internaţional". Un proiect Franco-Român, în care bariera limbii este depaşita prin limbajul universal al artei. Sântem doar la un început şi speram ca anul viitor să avem o mulţime de realizări.
Şi un pic din noi înşine pe bucaţica asta de pânză.

mardi 29 janvier 2008

Noiembrie, Novembre, Adina Popescu

Nadia Comaneci, nascuta in luna noiembrie, este gimnasta româna care a obtinut nota zece la concursul olimpic
la Montreal în 1976. Este considerata a fi
una dintre cele mai bune sportive ale sec. XX
si una dintre cele mai bune gimnaste ale lumii!!

Nadia Comaneci, née en novembre, c'est la gymnaste roumaine qui a obtenu la note 10 en gymnastique, en 1976, aux jeux Olympiques de Montréal. Elle est considérée comme la meilleure gymnaste au monde , une des meilleures sportives du XXème siècle!

10 commentaires:

Nathalie L. pour Histoires de boites à couture a dit…

Quand j'étais petite Nadia Comaneci était une idole, nous étions toutes en train de la regarder faire. Elle était fantastique, je crois qu'elle restera dans la mémoire comme la plus grande gymnaste du monde.
Merci pour se souvenir, j'ai 13 ans et je suis sur la barre dans un gymnase et j'essaye de faire comme elle (je vous rassure, je n'y suis jamais arrivé)

QUILT UNIVERS a dit…

WAW... excelent!!!
Bravo, Adina.

Elena a dit…

Jurnalul tau este grozav! Abia astept sa vad ce va urma in fiecare luna. Elena

Simone a dit…

Que de beaux souvenirs tu réveilles Adina!
Ta page de novembre est très belle.
Mamie Simone

Alexandra a dit…

Nota 10 pentru acest micut quilt!

Dora a dit…

Si pentru mine Nadia a fost un idol, stateam noptile la televizor s-o urmaresc in olimpiade...Merci ca mi-ai amintit de vremurile acelea :)

carmina plosceanu a dit…

Ce compozitie frumoasa! Este minunat cum ai asezat-o pe Nadia in aceasta constructie, care sugereaza ideea de performanta. Ce-ar fi sa-i trimiti si Nadiei o poza cu pagina jurnal, cred ca i-ar place mult.
Carmina

Peticelul lui Smaranda a dit…

Chiar ca ideea lui Carmina e originala!
Sânt sigura ca Nadia s-ar bucura sa stie ca inspira o artista textila!
Smaranda

Rosy pour Histoires de boites à couture a dit…

c'est émouvant, et le bloc est magnifique.... nadia Comaneci a donné à toutes nos petites filles, l'envie de faire la Gymnastique
beau souvenir
Rosy

ElenaG a dit…

FELICITARI ADINA!!
Pentru mine Nadia a fost un exemplu de modestie , curaj , perseverenta si patriotism , vazut mai ales dupa 1990.Iar ideea Carminei este excelenta !
Ela